zaterdag 5 mei 2012

Kofferbaksale

Zondag 6mei ga ik samen met mijn moeder 2de hands spullen verkopen.
We proberen beetje spullen op te ruimen dus we dachten kom we gaan kijken of we het kunnen verkopen met zijn tweeën.
Dus wij gaan proberen om uit ons comfort plek te gaan en naar de markt te gaan met vreemde mensen die ook verkopen en komen kopen.
We hebben van alles thuis gevonden van macdonald poppetjes tot vouwfietsen
en camping wasmachine (mijn eerste wasmachine toen ik het huis uit ging op me 21e).


Met het geld dat we verdienen met verkopen stoppen we in de pot voor de zomervakantie
Maar we hebben zoveel spullen dat we er elke maand gaan staan


Dit is de site waar alle informatie staat over de sale adres tijd en gastenboek enzo





groetjes prisilla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten