woensdag 26 september 2012

me vader's 50e verjaardag


nou ik heb meer foto's maar het lukt nu niet.krijg foutmeldingen
dus meer foto's volgen nog.

maar papa's verjaardag was verder wel leuk overdag was me zusje er bij
en in de avond me oma en opa en zusje thuis.

me moeder en ik hadden spulletjes bij de pelgrimshoeve(2e handsspulletjes) gezien
met abraham erop en een opvul pop dus gelijk gekocht.:) en we hadden ook al kranten gespaart op op te vullen maar we hadden te veel kranten ik heb um samen met me zusje op zijn verjaardag gevult in de aanbouw en hij zat ik de woonkamer achter de computer dus wij gevult mama kleding van papa gepakt wat hij toch niet aan doet een nieuwe werktbroek oude trui en rode schoenen pruik erop en me zusje een gezicht erop getekent wij met zijn 3e in een deuk toen we klaar waren met de pop gauw mee naar buiten genomen begon het te regenen dus de pop kreeg een oude paraplu.dan mocht hij kijken hij zei al dus dat waren jullie aan het doen en daar waren al die kranten voor:) ja.
en nog 50 abraham vlagentjes op gehangen.
en rond een uur of half 10 terug naar de camping gereden want we waren voor zijn verjaardag 1 dag thuis geweest we zaten in kijkduin op de camping dus we waren binnen half uur daar op tijd de hek was tot 23maar open. maar zijn 50e verjaardag was geslaagt.:D

1 opmerking: